Máme pro vás nové nákupní prostředí, těšíme se na vaši návštěvu

Reklamace a vrácení zboží

 Jsme tu pro vás :

Může se stát, že nejste se zbožím spokojeni a nebo se zboží poškodí při přepravě. Velmi nás mrzí, když se něco takového stane, protože je to nepříjemné, a proto níže uvádíme, jak to napravíme.

Mohou nastat následující případy:

1) Bylo vám dodáno zboží, u kterého se podle vás projevily výrobní vady

  • Ihned po převzetí balíku od řidiče PPL nebo při osobním odběru od našeho pracovníka, vás prosíme o kontrolu zboží, zda přišlo v pořádku a kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud ne, prosíme vás ihned o informování emailem do tří dnů od převzetí zboží.
  • V emailu prosím popište problém a doplňte číslo objednávky nebo faktury.
  • Reklamované zboží dle tohoto bodu 1 prosím zabalte a vyčkejte, budeme vás kontaktovat s termínem, kdy si pro zboží přijede PPL a doručí ho nám, nemusíte nic posílat sami.
  • Toto zboží vám bude vyměněno kus za kus v co nejkratším termínu (závisí od skladové dostupnosti dodavatele) prostřednictvím společnosti PPL. Budete informováni o termínu odeslání.
  • V případě, že nám chcete zboží odeslat sami je adresa pro doručení reklamovaného zboží: Ing. Naďa Prokešová, Zakřany 144, 664 84 Zastávka, tel: 602 863 670

2) Projevení vady na zboží v průběhu záruky

  • Jestliže se v průběhu záruční doby (dle zákona je záruční doba 2 roky, u některého zboží je záruční doba prodloužena) objevila výrobní vada, kontaktujte nás a domluvíme se na dalším postupu.
  • Prosím pozor – nelze reklamovat opotřebené zboží nebo mechanicky poškozené zboží
  • Adresa pro doručení reklamovaného zboží je: Ing. Naďa Prokešová, Zakřany 144, 64484 Zastávka, tel.: 602 863 670

3) Dodali jsme vám zboží, které jste si neobjednali nebo zboží přišlo rozbité

Po rozbalení balíku jste zjistili, že jsme vám poslali něco jiného a nebo vám dorazilo rozbité zboží? Přijměte prosím naši omluvu a ihned nás informujte o situaci telefonicky nebo emailem.  Poté se domluvíme, jak budeme vzniklou situaci řešit.

  • Ihned po zjištění problému nás informujte, v případě rozbitého zboží přepravcem PPL nahlásíme reklamaci společnosti PPL a domluvíme termín odvozu rozbitého zboží
  • Nevyhazujte obalový materiál
  • Pokud můžete, vyfoťte prosím zboží a to včetně obalového materiálu
  • Rozbité zboží včetně obalového materiálu prosím uschovejte, bude nutné je předat zpět dopravci (termín svozu vám sdělíme)
  • Pokud nemáte možnost vyfotit zboží, informujte nás o tom. Zdokumentování rozbité zásilky je pak na společnosti PPL. I zde platí, nevyhazujte prosím obalový materiál.
  • Nové zboží zasíláme v co nejkratším termínu po doručení rozbitého zboží

4) Vrácení zboží

Koupené zboží v našem internetovém obchodu www.panag.cz můžete vrátit do 14ti dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží dobře zabalte a spolu s číslem objednávky a informací o čísle účtu, kam máme vrátit peníze.

Nezapomeňte prosím na následující:

  • Zboží nesmí být použité, špinavé, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • Nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady
  • Adresa pro doručení vráceného zboží: Ing. Naďa Prokešová, Zakřany 144, 664 84 Zastávka