Reklamace a vrácení zboží

 Jsme tu pro vás :

Může se stát, že nejste se zbožím spokojeni a nebo se zboží poškodí při přepravě. Velmi nás mrzí, když se něco takového stane, protože je to nepříjemné, a proto níže uvádíme, jak to napravíme.

Mohou nastat následující případy:

1) Bylo vám dodáno zboží, u kterého se podle vás projevily výrobní vady

  • Ihned po převzetí balíku od řidiče PPL nebo při osobním odběru od našeho pracovníka, vás prosíme o kontrolu zboží, zda přišlo v pořádku a kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud ne, prosíme vás ihned o informování emailem do tří dnů od převzetí zboží.
  • V emailu prosím popište problém a doplňte číslo objednávky nebo faktury.
  • Reklamované zboží dle tohoto bodu 1 prosím zabalte a vyčkejte, budeme vás kontaktovat s termínem, kdy si pro zboží přijede PPL a doručí ho nám, nemusíte nic posílat sami.
  • Toto zboží vám bude vyměněno kus za kus v co nejkratším termínu (závisí od skladové dostupnosti dodavatele) prostřednictvím společnosti PPL. Budete informováni o termínu odeslání.
  • V případě, že nám chcete zboží odeslat sami je adresa pro doručení reklamovaného zboží: Ing. Naďa Prokešová, Zakřany 144, 664 84 Zastávka, tel: 602 863 670

2) Projevení vady na zboží v průběhu záruky

  • Jestliže se v průběhu záruční doby (dle zákona je záruční doba 2 roky, u některého zboží je záruční doba prodloužena) objevila výrobní vada, kontaktujte nás a domluvíme se na dalším postupu.
  • Prosím pozor – nelze reklamovat opotřebené zboží nebo mechanicky poškozené zboží
  • Adresa pro doručení reklamovaného zboží je: Ing. Naďa Prokešová, Zakřany 144, 64484 Zastávka, tel.: 602 863 670

3) Dodali jsme vám zboží, které jste si neobjednali nebo zboží přišlo rozbité

Po rozbalení balíku jste zjistili, že jsme vám poslali něco jiného a nebo vám dorazilo rozbité zboží? Přijměte prosím naši omluvu a ihned nás informujte o situaci telefonicky nebo emailem.  Poté se domluvíme, jak budeme vzniklou situaci řešit.

  • Ihned po zjištění problému nás informujte, v případě rozbitého zboží přepravcem PPL nahlásíme reklamaci společnosti PPL a domluvíme termín odvozu rozbitého zboží
  • Nevyhazujte obalový materiál
  • Pokud můžete, vyfoťte prosím zboží a to včetně obalového materiálu
  • Rozbité zboží včetně obalového materiálu prosím uschovejte, bude nutné je předat zpět dopravci (termín svozu vám sdělíme)
  • Pokud nemáte možnost vyfotit zboží, informujte nás o tom. Zdokumentování rozbité zásilky je pak na společnosti PPL. I zde platí, nevyhazujte prosím obalový materiál.
  • Nové zboží zasíláme v co nejkratším termínu po doručení rozbitého zboží

4) Vrácení zboží

Koupené zboží v našem internetovém obchodu www.panag.cz můžete vrátit do 14ti dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží dobře zabalte a spolu s číslem objednávky a informací o čísle účtu, kam máme vrátit peníze.

Nezapomeňte prosím na následující:

  • Zboží nesmí být použité, špinavé, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • Nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady
  • Adresa pro doručení vráceného zboží: Ing. Naďa Prokešová, Zakřany 144, 664 84 Zastávka

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení